czwartek, 2 stycznia 2014

Wiwat 2014

Pierwszy post w tym nowym roku, i pierwszy twór .
Sylwestra spedziłam przy szydełku i szampanie :) .Powiem wam że już tyle sylwestrów przeżyłam i przetańcowałam, że wole go spędzać właśnie w ten sposób.Czas teraz na moje dzieci i ich sylwestrowe imprezy hehe.
Oczywiście towarzyszył mi mąż, ze szklanka szampana i siarczystym całusem przywitaliśmy nowy rok a obok mnie leżały szydełko i włóczka ......czyżbym cały rok dziergała?

Tak czy siak witam i zaczynam kolejny rozdział w moim  robótkowym świecie.
Sylwestrowy Stańczyk powstał przypadkiem z resztek czerwonej włóczki
...a juz myślałam że do niczego sie nie nada :D
troche koralików, dzwoneczków....i jest
:o)

Pozdrawiam i życze samych sukcesów szyciowych, dzierganych, filcowanych i tych lepionych 
:)



6 komentarzy:

  1. Wspaniały :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjny jest!:)
    Wszystkiego dobrego życzę w tym Nowym Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu wszystkiego dobrego w Nowym Roku-Stańczyk wyszedł bardzo fajnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj :) miło mi że do mnie zajrzałaś :)

    wszystkiego dobrego w nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny blog. Zapraszam do mnie: http://karmazynowabajka.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...