niedziela, 1 grudnia 2013

Resztkowy Tysio

Komin dla córki skonczony taki zwykły robiony samymi słupkami .
w miedzy czasie powstała też czapka dla jej koleżanki taka sama jak córki tylko biała z białymi pomponami , zdjęcia nie ma bo robiona na styk czyli 10 min przed wyjściem na imprezę urodzinową :)
A z resztek powstał taki mały Tysio wielkości mojej dłoni , mieszanki szarego i białego akrylu. Pierwszy raz robiłam takiego stwora i jak na pierwszy raz nieźle......apropo szydełko mnie prześladuje i coś czuje że jeszcze szydełciaki będą  :)

Pozdrawiam

4 komentarze:

  1. Jaki słodki ten Twój Tysio, fajniutki :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeslodki :):) Baardzo mi sie podoba :):) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny Tysio :-) Wspaniały - zakochałam się w nim...
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny :) Niech to szydełko częściej Cię prześladuje ;)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...