niedziela, 17 marca 2013

Coffe toys

- Co ty robisz? w całym domu pachnie ciastkami!
- yyyy No robie....zobaczysz
Tak zareagował mój mąż kiedy wszedł do kuchni gdzie przygotowywałam swojego pierwszego stwora farbowanego kawą .
No cóż, fakt dzieciaki kiedy rano wstały też myslały że matka upiekła ciacho w krztałcie kota.Zdziwiły sie troche kiedy go dotkneły :o)
- WATA!!!!!
Jednym słowem rozpoczynam kolejną serie kawowych stworów narazie koty ...potem zobaczymy:O)


TAk na marginesie one prześlicznie pachną wanilią i cynamonem .........mniam 
--------------
...głodna sie zrobiłam ...
:O)



 Buziaki :)

2 komentarze:

  1. Koteczek wyszedl CUUDNIE :) Smaka mi narobilas :) Az ciekawa jestem nastepnego kotka i nie tylko :) Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  2. mmmm już sobie wyobrażam jak musi pięknie pachnieć pewnie tak cudnie jak cudnie wygląda :o)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...