wtorek, 26 marca 2013

Brygada Coffe i Wanilia

Swięta za pasem narazie odkładam sprzęt i szykuje się powoli do tych dni , ale zanim to zrobie małe kawowe coś dla was 
;O)

 
 Tak wiem nie mają wąsów hihi ale zapomniałam 
:O)
Jeśli któraśz was chce kawowce piszcie z chęcią porozsyłam :)

A tu nowy projekt , ojjjj dłubałam sie z nim ,3 razy szyłam z resztek , dopasowywałam i kroiłam iiii....
Jest !! Nazywa sie Wanilia i pachnie jak wanilia, nawet wyhaftowałam kwiat wanili ...ogólnie sie nahaftowałam , przypomniałm sobie czasy szkoły średniej i zajęcia dodatkowe z haftu...
Wyszła śliczna zdjęcia nie oddają wszystkiego
....
Może powstaną kolejne
:O)




Gdyby ktoś nie wiedział ....To MY LITTLE PONY
O imieniu Wanilia


Buziaki:*


8 komentarzy:

  1. łał!!! śliczne naprawde!

    podziwiam wyhaftowane elementy! pięknie dopracowane

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Alez Slicznosci u Ciebie :) Konik wyszedl po prostu Cuudny :) i sie nie zastanawiaj szyj je :) Bo Pieknie wyszedl :) Milego Dnia Ci zycze :) Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne uszytki, koniś jest przesłodki :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale śliczne szyjątka!
    Tylko tulić:) a do tego pachną:)
    Pozdrawiam cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Kucyk Pony jest genialny! Fryzurę ma czadową :D Pięknie wyhaftowane oczy i kwiat. Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam :) super maskotki szyjesz!!! Gratuluję pomysłu!!
    Pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń
  7. O żesz......... koniec świata
    TAAAAAAAAKIE cuda, że teraz oczyska mam jak Twoje ufoludki, nie no trzecie oko mi się nie zrobiło ale szypułki tak....
    Wanilka jest taaaaaaaaaaaaaaka słodka, bajecznie ją wyczarowałaś i kawowce niewiarygodne, czyżby był tam króliś? Te ich minki... pięknie namalowałaś.

    OdpowiedzUsuń
  8. Boski kucyk :) córcia byłaby zachwycona..

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...