niedziela, 10 lutego 2013

Prototypy

Dziś dwa prototypy, troche długo to trwało a le ferie były i odpoczywałam :)
Pierwszy miś nie jest ruchomy, taki normalny do przytulania i tarmoszenia .To właśnie nowy plan Anuli coś  co nie bedzie leżeć tylko na półce :)



Druga to lala nie wiem co z nią dalej ,chodzi mi tu o ubranko nie mam pomysłu .Jest szyta w całości w sam raz dla małej kobietki która woli takie lalki od tych plastikowych blond lasek :)
Jak któraś z was ma na nią pomysł i ma córcie w domku to z chęcią ja dam do wykończenia "na wymiankę"




Ogólnie pracuje więcej nad nowymi szablonami i pomysłami .Ostatnio szukam rzemieni na makramowe bransoletki (siostra sie w nich zakochała) a ja się nauczyłam je robić , ale o materiał ciężko :/

Tak więc paaaaaa do następnego bedzie chyba lala bo sie zakochałam i ciągle szukam tej jedynej i niepowtarzalnej :)


5 komentarzy:

  1. Ale misio ma słodkie łapki!!! Cudny :)Lala tez urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło widzieć nowe robótki! misio słodziutki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu, jak fajnie,że znowu jesteś. Mis uroczy a lala wprost cudowna. Tylko ją przytulać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu jak miło widzieć Ciebie i twoje S-tworzonka.Misio cudo,a lala no sama bym taką chciała.Piękna:)

    OdpowiedzUsuń
  5. No co TY, Anulka, co z Tobą, toż to lala najśliczniejsza. NIC jest nie potrzeba, tylko Duszy do kochana. Nic tam NIE zmieniaj!!!
    Misiu też cudny :)))

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...