poniedziałek, 31 października 2011

Wyniki Candy

-Wybierz jeden numerek od 1 do 92
-po co ?
-no wybierz
-25
-Dziekuje
-A po co Ci to mama?
- A po to ze wylosowałeś szczęśliwy numerek do którego poleci białe coś co stoi na półce 
-Aha........
(Chyba i tak nie zrozumiał ;o))
tak wiec musicie mi uwierzyc na słowo mam mało czasu i podstępem i na szybko białego malucha wylosowała Jomo
Gratuluje i czekam na  adres do wysyłki na maila andzia12214@wp.pl .Miska wysle po swietach
Pozdrawiam wszystkich i zapraszam na nowe candy które mysle bedzie zaraz z nowym rokiem
:o)

18 komentarzy:

  1. Gratuluję :)

    I dziękuję za miłą zabawę :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za świetną zabawę i gratuluję Zwyciężczyni!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję:)))
    Dzięki za miłą zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za zabawę i gratuluję Jomo. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje Jomo ;o) A ja mam pytanie czy można gdzieś zakupić Twoje prace?

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za zabawę i gratuluję zwyciężczyni :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejciu, jejciu, takie szczęście!!!! Z całego serca ściskam Ciebie i syneczka :****
    Dziękuję! Dziękuję też, za powiadomienie mailem :*****
    Pozdrawiam serdecznie wszystkie dziewczyny i dziękuję za gratulacje!
    Moc buzioli dla wszystkich :***

    OdpowiedzUsuń
  8. Przyłączam się do gratulacji, Jomo, Ty szczęściaro;))

    OdpowiedzUsuń
  9. aż wstyd i smutno, ze przegapiłam taką okazję na przygarnięcie małego białego futerka:)
    gratuluję zwyciężczyni:) i zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...