poniedziałek, 17 października 2011

Szajba

Dlaczego Szajba bo wyszedł tak jak by sie koniny najadł a nie marchewki
a przynajmniej tak twierdza wszyscy domownicy
"mama ten królik wyglada na szalonego " hehe
Co by nie było mało czasu, ludzie hurtem przynosza ciuchy do zmniejszenia jakies chude to lato czy co? :) 
W każdym badz razie powtarzajac za Doniu i Wolfem
"Jutro świat może stanąć, by dać kilka chwil
Chce tylko rano, móc wstać i dalej iść.."
Jak ktos nie wie o co chodzi----->klik
Pozdrawiam nowych obserwatorów i lece zwężać kolejne portki :o)


15 komentarzy:

  1. Aniu, królik prześliczny.
    Królik mojej córki też nazywa się Szajba, tylko jest rudy :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Królik jest przesłodki!
    Szkoda, że moje spodnie nie chcą się zrobić za luźne, a wręcz przeciwnie - robią się coraz ciaśniejsze :(.

    OdpowiedzUsuń
  3. No lekkie szaleństwo w oku to on ma,ale jest super!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Hahaa, skradła mi serce :). Nie dość, że jest przesłodka, to jeszcze nosi takie samo imię jak moja króliczyca, która ze względu na swój charakter dostała imię Szajba :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuje dziewczyny podejrzewam że on taki szjbnięty bo ja dostaje powoli świra szyjąc te kalesony i kiecki .taka szalona odskocznia maszyny od nudnych portek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O kurka - to kalesony tez dają? Normalnie ostra zima się szykuje ;) Jak dla mnie królik po prostu jest tak odjechany, jak ten z Alicji ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szlony królik skojarzył mi sie z Alicją w Krainie Czarów :-) Jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny uszatek mieciutki i milutki :o))

    OdpowiedzUsuń
  9. Również uważam że jest fajniutki i milutki:))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. obejrzałam prawie wszystkie zabawki i zakochałam się w nich :) moje się przy nich chowają... pozdrawiam
    marrika91 z marrika91.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajniste te woje stworki wszelakie. Buzia sama się uśmiecha na ich widok :) Podoba mi się tutaj :) Będę zaglądać.

    pozdrawiam
    Ivonn

    OdpowiedzUsuń
  12. jestem tutaj od niedawna , ale ten królik to jest rewelacyjny :) będę odwiedzać.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...