środa, 5 października 2011

Candy

Kolejne candy tym razem rocznicowe.
Nawet nie zauważyłam jak ten czas leci a październik jest miesiącem w którym mija równo rok od pierwszego wpisu.
Dodatkowo wyswietla mi sie 100 obserwatorów WOW :o)
I ogólnie jest super .Własnie wróciłam z Centrum Zdrowia Dziecka z młodym.Odstawili mu jeden lek a drugi prawdopodobnie juz w kwietniu po serii badań.Nawet nie wiecie jak sie ciesze szczególnie że że rok i trzy miesiące temu zapłakana w szoku ehhh .Profesor zrobił wszystko i poskładał puzzle znakomicie, Domi juz po 3 dniach uchahahany a ja spokojniejsza w sumie z sercem nie ma żartów a mój misiek miał aż dwie wady i to poważne.
Tak więc szczęśliwa i uhahana z tego wszystkiego z całego serca mojego i jego zapraszam na rozdawanke
Zasady znacie .Pod postem sie wpisać , na blogu rozreklamować  ,czekać
Co do wygrania?.......niespodzianka , moge tylko dodać tyle że szyta i biała :oP

93 komentarze:

  1. Hura choć raz pierwsza w kolejce staję,cieszę się razem z Tobą ze zdrowia synka,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. no to i ja się w kolejeczkę ustawiam:) i strasznie jestem ciekawa, co to za niespodziankę szykujesz!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. I ja też się piszę:))
    Ciepło pozdrawiam i życzę miłych chwil. Posyłam promyki jesiennego słonka:)
    Peninia*

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też ja też do kolejeczki dołączam :D:D super ze z Synkiem ok :D:D pozdrawiam gorąco :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również zapisuję się na niespodziankę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie ważne co, ważne, że zrobione Twoimi zdolnymi rękami! Dlatego dołączam z przyjemnośccią :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe co do wygrania
    Zapisuję się na candy

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Uściski i całuski dla Synka :o*
    Zapisuje się w kolejce na tego szytego białego misia :oDDDDDD Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  10. W takim razie ja także się ustawiam z miłą przyjemnością:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Misiaków nigdy za wiele zapisuje się z radością, gratulacje 100 obserwatorów oby ich było coraz więcej.

    OdpowiedzUsuń
  12. to z miłą chęcią i ja spróbuje swojego szczęścia.
    Zapraszam na moje candy:
    http://kasiulkowetwory.blogspot.com
    Pozdrawiam- ARTYSTKA26

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapisuję sie, b o uwielbiam niespodzianki :-) Pozdrawiam słonecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Kocham misie. Jak mogłabym się nie ustawić w kolejce po szczęście... :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja wiem świetnie co wychodzi z Twoich łapek:)Oczywiście staję!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję rocznicy i oczywiście ustawiam się w kolejce :)
    Co by nie było i tak będzie piękne , bo super rzecz robisz :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. O jak miło, że wszystko Ci się układa i, że z tej okazji zrobiłaś rozdawajkę. Chętnie biorę w niej udział i pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Z chęcią i ja ustawię się w kolejce :) Tworzysz istne cudeńka więc i niespodzianka pewnie będzie cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię niespodzianki i staję w kolejce:) Zapraszam również do siebie na candy http://silvanis-mojeprace.blogspot.com/2011/09/rocznicowo-urodzinowe-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudne rzeczy robisz :) ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  21. CHOĆ JESTEM TU PIERWSZY RAZ...TO TEŻ STANĘ W KOLEJECZCE....POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  22. Staję w kolejce :) Od jakiegoś czasu zaglądam do Ciebie i jestem zachwycona Twoimi stworkami :)

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Same piękności robisz, więc szczęście muszę jakoś zaczarować. Białego, niespodziankowego, to dopiero...może bałwanek albo Mikołaj...bez ubranka ;0?

    Serdecznie pozdrawiam i zapraszam:
    http://dompoddobra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam niespodzianki i szyte stworki ... więc i ja ustawiam się w kolejce. Przypadkowo zajrzałam na Twojego bloga ... i jestem pod wrażeniem ... stworzenia są przecudne!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Śledzę, śledzę i co jedno, to śliczniejsze :) Chyba się starzeję, bo ponoć człowiek na starość dziecinnieje, a ja zaczynam znów lubić pluszaki ;) A zatem grzecznie staję w ogonku ... Zapraszam do siebie http://handmejkialuny.blogspot.com/. Info na pasku bocznym... Pozdrawiam, Aluna

    OdpowiedzUsuń
  26. Dołączam do obserwujących - z przyjemnością będę czytała kolejne wpisy. Ciekawi mnie niespodzianka - smoka chciałabym zobaczyć w Twoim wykonaniu.
    Również staję w kolejce i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluje wspaniałej rocznicy ;o)
    Ustawiam się w kolejce po białą niespodziankę ;o)

    Pozdrawiam
    Mysia z http://mysiowyzakatek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. W kolejce staję,cieszę się razem z Tobą ze zdrowia synka,pozdrawiam.

    www.cohenna.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Czy mogę skorzystac i zaprosić do mnie na candy? :)

    OdpowiedzUsuń
  30. zgłaszam się :)
    http://aleksandrowemysli.blogspot.com/
    u mnie również rozdawajka :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Zgłaszam się ;), pooglądałam sobie Twój blog, śliczniutkie te misie i inne stworki, jednym słowem słodziaczki ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. świetny blog! podoba mi się tu, ustawiam się w kolejce po małe białe coś.... :)
    kruszyna_35@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. Dopiero dziś znalazłam twojego bloga, ale na pewno dołączę go do stron śledzonych na bieżąco :)
    Zdrówka życzę
    http://nigiswiat.blogspot.com/
    nigiswiat@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Z tak dobrych wiadomości to należy się cieszyć :-)
    Ja również w kolejce się ustawię bo uwielbiam niespodzianki :-)
    pozdrawiam cieplutko i życzę wszystkiego dobrego :-)
    zapraszam do mnie na kwiatynatury.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Uwielbiam niespodzianki, więc się zgłoszę. Obserwując Twojego bloga, wnioskuję, że to na pewno będzie coś świetnego ;) jestem obserwatorem bloga, anna.k8@o2.pl pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. zapisuje się i zajmuje kolejkę. jeszcze więcej zdrówka życze dla całej rodzinki emilie@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. Faktycznie jest co świętować. Dużo zdrówka dla małego.

    A na candy chętnie się zapisuję :).

    OdpowiedzUsuń
  38. Gratuluję rocznicy. Robisz naprawdę śliczności. Zapisuję się do Twojej zabawy z wielka przyjemnością.
    Zapraszm też do mnie aniajura.blogspot.com.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  39. Obyś była z nami kolejny rok:) Zgłaszam się i zapraszam do siebie na Candy:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Chętnie się zapisuję, uwielbiam niespodzianki ;)
    Pozdrawiam,
    An-i-ka

    OdpowiedzUsuń
  41. Och ustawiam się grzecznie :) Uwielbiam niespodzianki

    OdpowiedzUsuń
  42. super, ze z Synkiem juz ok!
    ustawiam sie w kolejeczce z nadzieja, ze moze tym razem uda sie wlasnie mnie:)
    zapraszam rowniez na CANDY do mnie
    http://earringzone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Z ogromną chęcią się zapiszę. Tworzysz takie cuda, że oniemiałam z wrażenia!!!

    OdpowiedzUsuń
  44. Też nieśmiało stajemy w kolejeczce.

    OdpowiedzUsuń
  45. i ja spróbuje
    pozdrawiam Kasia
    ka.strzalka@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  46. Ustawiam się równiez w kolejce (za synka;))...może taki stworek zagości u nas.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  47. Witam zapisze sie z checia i ciesze sie ze z dzieckiem wszystko ok:)
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  48. Ustawiam się i ja:)
    http://czarnalolapogodzinach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Jejku! Jestem pierwszy raz na Twoim blogu i zapewniam, że nie ostatni:) Ustawiam się w koljece!
    Pozdrawiam! i życzę więcej takich chwil radości...

    OdpowiedzUsuń
  50. życzę zdrowia dla maluszka, dobrze, że wszystko się układa, pozdrawiam i zapisuję się na losowanie

    OdpowiedzUsuń
  51. śliczne są te maskotki :) chętnie przygarnę białego pluszowego ;D

    zdrowia dla Synka :)

    pozdrawiam.
    www.wszkatulce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Ustawiam się w kolejce niecierpliwie przebierając wiewiórczymi nóżkami.
    Zapraszam tez na Candy do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  53. Niespodzianka robiona ręcznie, to cudowna niespodzianka, piszę się na nią;-)

    OdpowiedzUsuń
  54. Bardzo chętnie otrzymałabym od Pani z pewnością niesamowitą niespodziankę :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Обожаю сюрпризы!))
    http://katakliptiko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. strasznie jestem ciekawa co to takiego///
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  57. Hello!
    I want to play with you, please enter my name...
    I post in my sidebar...
    lapappilon@gmail.com
    lapappilon.blogspot.com

    Hugs
    Eva from Serbia

    OdpowiedzUsuń
  58. Niespodzianka, szyta, biała, to chyba będzie gwiazdka z nieba :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Prawdziwie czarodziejskie rączki masz!
    Zgłaszam się na opiekunkę twojego candy :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Staję w kolejce, cudowne rzeczy można znaleźc na Twoim blogu - gratuluję!

    fioletowykoralik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Może i mnie się poszczęści i dostanę urodzinowy prezent :) Pozdrawiam ciepło i życzę Synusiowi duuzo zdrówka.

    OdpowiedzUsuń
  62. To i ja z chęcią przyłączam się do zabawy :-) Ciesze się, że trafiłam na Twojego bloga :-) I przede wszystkim życzę zdrówka dla Synka :-)

    OdpowiedzUsuń
  63. To i ja :) pozdrawiam i się zapisuję
    http://pudelkoemi.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  64. Jestem tu pierwszy raz i powiem tak.Cieszę sie ,ze Twojemu Misiowi wraca zdrowie i serducho działa jak nalezy. Powiem Ci ,ze dawno, dawno temu moje dziecie równiez chorowało na serduszko ( bardzo powaznie) ...teraz jest naszym osobistym aniołkiem .Oprócz niej mam Klaudię już prawie 18 letnią i Matiego (16), a moich służbowych wychowanków bez liku. Każde dziecko jest darem i tak je traktujmy. Pozdrawiam BeA

    OdpowiedzUsuń
  65. Piękna okazja do świętowania, no i powodzenia w dalszym leczeniu! Pluszaki robisz piękne, a ja mam dwie kandydatki na potencjalne opiekunki białego, szytego niespodzianka;) No to reklamuję Twojego bloga;)

    OdpowiedzUsuń
  66. Cieszę się wraz z Wami z tak pomyślnych wieść. Zdrówka życzę bo doskonale wiem jak to jest gdy choruje ktoś z rodzina a już zwłaszcza jeśli tym kimś jest dziecko. Trzymam za Was kciuki!

    Również z ogromną przyjemnością zapiszę się do zabawy :)


    pozdrawiam
    Ivonn

    OdpowiedzUsuń
  67. Zapisuję się i życzę zdrówka dla synka :)

    asiascrap.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. Uwielbiam niespodzianki :) więc wpisuję się na listę :)
    Gratuluję roczku blogowego i życzę kolejnych owocnych lat :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Ustawiam się grzecznie, może się uda i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  70. Nie mogę przejść obojętnie obok niespodziankowego, kuszącego Cukieraska
    Pozdrawiam serdecznie, info już umieściłam: KLIK TUTAJ

    OdpowiedzUsuń
  71. Bardzo chętnie dołączę do zabawy!
    Pozdrawiam,
    http://kreatywnykacik.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  72. zgłaszam się :)

    a info o candy tutaj: http://nothingbutchickens.blogspot.com/p/loterie.html

    OdpowiedzUsuń
  73. Zgłaszam się do zabawy :)

    I życzę dużo zdrowka dla synka :)

    Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  74. życzę Twojemu Synciowi zdrówka a Tobie spokoju i siły:) i dołączam się do radości Waszej:) na candy zapisuję się z radością:)

    OdpowiedzUsuń
  75. Życzę Twemu Synusiowi dużo zdrówka i serducha mocnego jak dzwon!
    Zapisuję się na candy, bo uwielbiam niespodzianki!:) A twoje zwierzaczki cudaczki są cuuudowne! A Klusek skradł mi serce:)
    Pozdrowionka!
    www.plecionkijoanki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  76. życzę Twojemu synkowi zdrówka i radości.
    Zapisuję się na niespodziankę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  77. mój synio właśnie przykimał w leżaczku więc sie szybko mogę zdłosić po słodkości :)
    http://tworzycha.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  78. Pisze sie!!!
    Duzo zdrowka zycze i pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  79. zgłaszam się :)
    pesymistka13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  80. i ja staje może w końcu coś wygram :D http://pazkrolowej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  81. Congratulations!
    Also I sign up for these super candy.
    http://inga2010.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  82. bądźcie zdrowi i uhahani przez następne lata :)
    pozdrawiam,
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  83. To i ja bym się zapisała. Może mi się poszczęści :-) Życzę dużo zdrówka.
    Pozdrawiam. Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  84. Znalazłam ten wierszyk o misiu może kogoś rozbawi:

    Kto Misiowi urwał ucho? No kto?
    Cicho, głucho...
    Nikt się jakoś nie przyznaje.
    Może jechał Miś tramwajem?
    Może upadł, biegnąc z górki?
    Może go dziobały kurki?
    Może Azor go tarmosił,
    urwał ucho, nie przeprosił?
    Igła, nitka, rączek para,
    naprawimy szkodę zaraz.
    O! Już sterczą uszka oba!
    Teraz wam się Miś podoba?

    A po misia ustawiam się w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  85. Uwielbiam niespodzianki :)
    Zapisuję się do udziału w candy :D

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...