sobota, 10 września 2011

Organizery szkolne cz1

Cz1 ponieważ jeszcze dwa maja powstać ale w tym tygodniu czasu na dłubanie mało za to 3 dni wywiadówek : / mój portfel sie przeraźliwie skurczył ;o)
Ale co tam, przeżyje :)
Organizer moro jest dla synka , ucznia klasy 0 .Z przodu kieszonka na zamek w którym trzyma klej, nożyczki, strugaczkę itp.Zapinany na rzep


Organizer dla córki , uczennicy klasy 5 jest już bardziej wymyślny i zapinany ala teczka rysunkowa, w wewnętrznej klapie ma kieszeń z folii na np: plan lekcji czy cóś.Uszyty z alkantary tego samego materiału co torebki z wyglądu przypomina zamsz i wyglada fajnie 

Dodam że jako usztywniacza , użyłam tu okładek z zeszłorocznych zeszytów brulionów mojej córki
(jak ja kocham recykling)Wiec wymiary organizerów sa właśnie takie.
Przepraszam za jakośc zdjeć cos dzisiaj nie mam weny w fotografowaniu heh

7 komentarzy:

  1. Praktyczne i efektowne! Dzieciaki mają coś niepowtarzalnego :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Och, ten dla córuni zwłaszcza mi się podoba, te wstaweczki bardzo ładne. A recykling to chyba najfajniejsza rzecz przy tworzeniu nowych rzeczy!
    pozdrawiam:o)
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  3. Super to wymyśliłaś i pięknie wykonałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne :) rewelacyjny pomysł, super wykonanie i cudny efekt końcowy :) i jeszcze recykling ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysłowe i pięknie wykonane.Recykling uwielbiam.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne cos w rodzaju piórkników :o) ten wojskowy a raczej policyjny podoba się mojemu synkowi :o)Mi osobiście bardziej ten dziewczyński z gumeczką.
    Pozdrawiam cieplutko- Kasia

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...