poniedziałek, 5 września 2011

No i jestem!!.....

tęskniliście? :o)

Jak wiadomo wrzesień, miesiąc mnie tu nie było, ale miałam jeden wielki kołowrotek.Ale chyba mówić nie muszę tym co maja dzieci w wieku szkolnym :o\
Tak czy siak zaryzykowałam i kiedy mój mąż malował ściany ja skoczyłam do Empiku i ...pomalowałam puchy ,taka "The kupa" (wymawiać z francuskim akcentem) w moim laickim wydaniu)
Ale dzieci mają, i się cieszą :) i ja też
I jeden mis prototyp , ćwiczyłam woskowanie nosa i poduszek kolejny bedzie z futerka .Do października muszę uszyć białego misia, nie dla dziewczyny ale dla siostrzeńca na urodziny (zamówienie rodzinne)
No i jeszcze kilka organizerów sie szyje bo jak co roku moje dzieci stwierdziły, że w tej sklepowej tandecie, się nijak nie idzie pomieścić :o)

Tak więc popatrzcie na te moje wytwory a ja pędze po waszych blogach a potem .........leeeeżeeeee:o)

facet ma na imie Bobek i zadomowił sie u córki na biurku ,recykling starej zasłony





15 komentarzy:

  1. fantastyczny misio!:) a ta jego lekko zdziwiona minka - po prostu rozbrajająca:)

    OdpowiedzUsuń
  2. jej, zdolniacha z Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. puszki poprostu bajeczne, a misio słodziak poprostu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wytwory fantastyczne.Miś piękny a te kolorowe puszki rewelacja:)))
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Misio rozkoszniak :)Puszki superowe
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Recycling niezwykle udany - misio super sympatyczny! I te łapki - bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj Aniu-moje Misio przecudny,jak tylko zaczniesz szyć futerkowe to ja się piszę.Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Misiu bajerancki. Zdradź mi jeśli (na maila: lioko@vp.pl) możesz jak robisz efekt przyciemniania na maskotkach? Bo na prawdę bardzo fajnie to wygląda. Puchy też są super i dziękuję za komentarz. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. dzieki dziewczyny :)
    Silvanis to zadna tajemnica na tym materiale do cieniowania użyłam tuszu, i patyczków kosmetycznych :) efekt cieniowania to rozlegly temat, a wiele z was juz o to pytało, spróbuje sie rozpisac przy kolejnym wpisie.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. krasnalkowe robotki5 września 2011 20:23

    Anulka, nareszcie jesteś...bo już sę bałam że nie będzie nowości na blogu...:-))))
    Śliczne te kubeczki na różności szkolne a misio..super, wcale się nie dziwię że się dzieciom podoba...

    OdpowiedzUsuń
  11. Cieszę się, że już wróciłaś :). Misiek jest przesłodki! Puszki-kubki bardzo mi się podobają, no i są bardzo praktyczne :).

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale duzo starciłam w wakacje, widze mnóstwo wspaniałch nowych rzeczy, żyrafka jest słodziutka i bardzo podoba i się tez lala :o)
    Niezbędniki na biurko, miś ah tyle pracy podziwiam Twoje zdolne lapki :o))U mnie mały zastój brak czasu (zostałam słomianą wdową więc wszystko na mojej głowie) Buziaki

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...