sobota, 23 lipca 2011

Wyróznienie

Dzisiaj tak na szybko. Dziękuje slicznie Lady R. (w skrócie tak ją zwie ) za przyznanie wyróznienia mojemu skrawkowi internetowej wioski ;o)
Wyróznienia są bardzo miłe i cieszę że ktos docenia choć troszke moje (czasem) szalone pomysły ;o).
Tak wiec miałam nominowac kolejne 16 blogów ale ponieważ jest to trudne wszystkie z was zasługuja na to wyróznienie i prosze sobie je wkleić hihi..
 
A co do 7 "przykazań" o sobie hmmmm
1. Zwariowana mamuśka rodem z serialu komediowego (jak cała moja familia)
2. Dobre serce + tytanowy zadek
3 Czasem szczera aż do bólu, no cóz nie lubie gryźć sie w język bo masochiską nie jestem :)
4.Uparta , ale potrafie przyznać sie do błedu
5."Fanatyczna wyznawczyni kultu muzyki" hehe
6.Nałogowa fanka seriali kryminalnych i horroru
7.Dusza towarzystwa , niezmordowany" rozbawiacz" innych
i jeszcze tego jest
......
.....

;O)
Do popisania ,szykuje się kilka stworków.......
..................

2 komentarze:

  1. Gratuluje wyróżnienia i pozdrawiam życząc miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! A z opisu się uśmiałam - świetnie wszystko ujęłaś :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...