wtorek, 26 lipca 2011

Słon i zebra inaczej

Witam .Sporo mnie było i mało co robiłam .Dużo planów i pomysłów tylko zdrowie podupadło , no cóz wiedziałam ,że ta letnia pogoda wyjdzie mi bokiem ...a dokładnie zatokami :/
Troszke lepiej sie poczułam  wiec dokończyłam moje stworki i mysle nad kolejnymi tylko jakoś tak igła ucieka mi z rąk...pewnie nie chce sie zarazić :o).
Słoniczka jest troszke inna niz poprzednia taki grubasek w czepku :O)
A zebra hmmm to jest totalny eksperyment ale chyba wyszedł , tak ją swojsko zrobiłam , a ponieważ czarno biała to raczej w kolorowe jej nie ubrałam bo stwierdziłam że straci cały swój urok "zebrowaty"
;O)
PS: Mój maz stwierdził ,że to zebra w trybie monochromatycznym ....hehehe

11 komentarzy:

  1. Słonik i zebra wyszły fantastycznie...jestem pod wrażeniem. Cudo!!!Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zacznę od tego że Anula to chyba może być od Anny.a jeżeli tak to pozwolę sobie złożyć Ci życzenia Wszystkiego Najlepszego.Oczywiście przede wszystkim zdrowia.
    Zwierzątka są fantastyczne.Słoń ma takie rozmarzone spojrzenie.Zebra też super.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Słonik jest czadowy, zebra za to jest niesamowita!!! Eksperyment w 101% uważam za udany :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. @Juta,tak od Anki :o) i dziekuje slicznie zapomniałam z tego wszystkiego o swoich imieninach heh , ale cały dom rozchorowany i w takich okolicznościach nie myśli sie o tym :)
    @Peninia, @Corline dziekuje slicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słoniczka i zebra są prześliczne! Słodkie i takie do przytulenia :). Bardzo mi się podobają :).
    Wszystkiego najlepszego z okazji Imienin!

    OdpowiedzUsuń
  6. Co ma napisać? Wymiękłam - obie są CUDOWNE! I wszystkiego dobrego - spełnienia marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zwierzule, fajnie zrobiłaś im cienie, tzn rumieńce i takie tam. Czym sie to robi:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie no zebra jest best of the best!!!! -Pani Niteczka

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejku jakie śliczne zwierzaki:)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...