piątek, 8 lipca 2011

Przyszła ochota na szycie :)

Po długich ulewnych dniach przyszło wreszcie słonko !
Tak więc maszyna poszła w ruch....i stworzyła pierwszego w swoim życiu tildowego aniołka.
Sporo główkowania szczególnie przy włosach ale jak na pierwszy raz jest nieźle
Stoi sobie w pokoju córki która juz zamówiła kolejną :o)
A żeby było inaczej zdjecie w balkonowym plenerze heh
(no co ja tez mam ogródek , tylko taki malutki )
:o)

A tu zdjecie w moim małym kąciku twórczym, z wymiankowymi pudełkemi od Lady Rottweiler
(to serduszko to jeden z przydasi od Lady , jak widać od razu w użyciu )


 A na koniec torba uszyta z zasłony która przeleżała 2 lata 
.....bo za krótka była, 
to za torbe zakupową posłużyła.
:o)

 Dziekuje za uwagę i do poczytania
:o)

15 komentarzy:

  1. Aniu-baaardzo zdolna jesteś.Śliczna Anielinka:)i torba też:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodziutka ta Anielinka.Pięknie Ci wyszły te jej loczki:))))Błogo wygląda w tych aksamitkach.
    Torba napewno będzie bardzo przydatna.Uratowałaś niepotrzebną zasłonę:))))).
    Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. @Kasiu dziekuje az sie zarumieniłam jak ta Anielinka
    @juta dziekuje , torba juz przetestowana i jesli dzwigneła 4l soku to chyba nie jest źle :)

    OdpowiedzUsuń
  4. krasnalkowe robotki8 lipca 2011 23:59

    Jak zwykle wpadam w zachwyt i tyle...:-))))
    Tilda prześliczna, pomysł na torbę super!!!!!

    Pozdrawiam Iwona

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniołek cud miód :)
    Mam nadzieję, że pudełka zdają egzamin :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. lalusia w sam raz do przytulania. Torba pomiesci sporo zakupów.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Słodka jest :)). Widziałam już różne tildy, ale Twoja jest niepowtarzalna! Bardzo mi się podoba :).
    Torba na zakupy świetna! Też takie lubię i właśnie przypomniało mi się, że gdzieś powinnam mieć materiał z zasłonki, który świetnie by się na taką torbę nadawał. Chyba niedługo maszyna pójdzie w ruch :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniołeczek wyszedł świetnie, fajnie wygląda z tymi kucykami:)) Torba też jest super i chociaż teraz z pożytkiem:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna Anielinka:)A z taka torbą przyjemnie wybrać się na zakupy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale śliczna Aniołeczka!!! Cudna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  11. zapraszam do mnie na CANDY/ROZDANIE/KONKURS jak kto woli :P

    www.zycie-kate.blogspot.com

    Pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziekuje slicznie wam wszystkim za tak miłe słowa .A torba taka typowo letnia ja lubie kolorowo i tematycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Anielinka jest cudowna :) a torba i torba na zakupy wygląda pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczny ten tildowy aniołek:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Od kiedy zaczęłam szyć, pokochałam ten świat magiczny:) Wiem jaką to sprawia przyjemność gdy coś wyjdzie, zwłaszcza za pierwszym razem;))))))))))) Gratuluję aniołka, mój na ten przykład wyszedł z za duzym nosem:)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...