środa, 29 czerwca 2011

Torebusie dla mamusi i córusi

Mimo iż trwa odzyskiwanie banera itd na blogu ( jak widać  pusto tutaj ehh ten bloger) mówi sie trudno i.....szyje sie dalej .Troszkę działeczki i fota znaleziska w ogrodzie znalezisko malutkie jak opuszka palca ale fotogeniczne wię nie mogłam sie powstrzymać aby nie pokazać .I dwie torebki ,szyłam pierwszy raz takie małe torebeczki.Materiał tkanina obiciowa imitujaca zamsz , a podszewka w mojej (ta czarna) to stara bluzka mojej mamy która miała wylądować na śmieciach (ahhh ta mama).Dla córusi tez musiałam, no bo jak to mama ma a jedyna córeczka nieeee?.:o)

Przypomiam o candy--->klik , a tak sobie pomyślałam że zostało mi troszke koralików i zawieszek, w kolorze zieleni i błekitu (tych z breloczków przy torebkach) wiec beda dodane do misia w candy

Pozdrawiam i do poczytania.......będzie filcowo i wymiankowo ale ciiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii 
:o)








12 komentarzy:

  1. Torebki śliczne.Żabcia również.Ale jaka ona maleńka.
    Pozdrawiam bardzo serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. I że niby te torebeczki to pierwszy raz?! Nie wierzę, fajnie wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne torebki ta różowa podoba mi się najbardziej a żabka niekoniecznie :o))

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak znalazlaś takie maleństwo. Torebki super, ja jestem w trakcie wykończania jednej i to trwa i trwa...

    OdpowiedzUsuń
  5. @juta dzieki
    @kasica53 uwierz mi pierwszy raz dlatego troszke musialam sie nagłowic hehe
    @katarzyna torebka córki jest brzoskwiniowa , juz wyroslismy z juziowego
    @beaska maleństwo znaazłam przypadkiem przy pieleniu kwiatów skoczyła na mnie heh
    Dziekuje wam serdecznie za miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Torebki bardzo ładne, ale dla siebie wybrałabym tę czarną :). Przejrzałam właśnie całego Twojego bloga i jestem pod wrażeniem - piękne rzeczy robisz! Zdecydowanie będę tu częściej zaglądać :).

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne Twoje torebki - jak i pozostałe dziełka

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoja torebeczka z kokardą wygląda świetnie! Nie do uwierzenia, że szyłaś torebeczki pierwszy raz...

    OdpowiedzUsuń
  9. @frasia, dehajola,Lady Rottweiler - dziekuje slicznie
    @Jomo pierwszy raz szyłam takie małe, a wzorowałam sie na starej skórzanej torebce mojej córkiama wiec musiałam szablonik opracować i jakos to zszyć .:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne te Twoje torebeczki - zdolniacha z Ciebie:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ogromnie mi się te torebki podobają.
    Żabula również***

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...