środa, 8 czerwca 2011

Notes i ...koń

Hejoooo:)

O co chodzi z tym koniem? ano niedawno mój mąż urządził mi wieczorny seans z kabaretem Łowcy.b.I od kilku dni chodzi mi po głowie jeden skecz z którego ciagle sie śmieje:D
-Co je koń?
-Końserwy......końfitury....
-Taaa to pewnie końiczyne też żre ?! 
Ogólnie skecz jest boski a ja uwielbiam łowców
Coby było że jedyna rzeczą na swiecie którą mnożymy dzieląc jest radość zapodaje o co chodzi
:o)
video

A z moich robótek powstały dwa notesy-pamiętniki,(taa wiem miałam nie robić ,ale jak się czegoś nie nauczę  perfekcyjnie to mnie trafia) każdy ma po 280 stron , ten czerwony zakosiła już moja córka wiec go nie otwieram bo już zapisany troszkę  :)
takie troszkę wyblakłe te kolory, muszę chyba aparat ustawić :/

Do zobaczenia wkrótce, szykuje sie filcowo , ale nie powiem co zmajstrowałam :P

6 komentarzy:

  1. Śliczne te pamiętniki.Takie słodziaki.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo przyjemne kolorki, ślicznie wyglądają:)

    OdpowiedzUsuń
  3. krasnalkowe robotki9 czerwca 2011 08:50

    Śliczne i super pomysł..:-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziekuje dziewczyny chyba opanowałam szycie notesów ale ciagle czegos mi w nich brakuje wiec pewnie jeszcze będa ale narazie skupiam sie na filcu bo daaawno nie filcowałam :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...