poniedziałek, 13 czerwca 2011

Filcaki powracają :)

Narazie , kończe to co było juz zaczęte a nie miałam czasu i chyba też chęci.Kiedy upał na dworzu do filcu mnie nie ciagnie męcze sie strasznie dłubiąc to wszystko .Ale tak czy siak jest Myszka Miki którą wstyd się przyznac zaczełam 4 miesiace temu i jakoś się nie mogłam zmobilizować wsadziłam do pudła i zapomniałam .Przypomniał mi o niej mój syn który dogladał skrupulatnie wykończenia ponieważ to wielki znawca Mikiego ciagle było cos nie tak 
-mama zle rękawiczki!
-mama myszka ma 3 paski na rękawiczkach!
-mama no co ty guziki ma jajowate a nie okrągłe!
Wiec zapamietać Miki ma 3 palce i jeden kciuk(w sensie kciuk odstający), ma 3 paski na rękawiczkach i owalne guziki nie okrągłe.........aaa i jeszcze nos zadarty a nie prosty.:o)
Uffff a na koniec po wielu konsultacjach wyszło to
:o)


8 komentarzy:

  1. krasnalkowe robotki13 czerwca 2011 04:21

    Ty Anulka jak zwykle jakimś pięknym dziełem zaskoczysz......śliczna mycha....

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. O rany jaka śliczna myszka! Pozdrowienia dla Synka :o))

    OdpowiedzUsuń
  3. Miki jest ekstra! Szczytem moich możliwości w filcowaniu na sucho jest jak na razie kulka, na dodatek niekoniecznie kształtna, niestety. Więc odlądam z niekłamanym podziwem!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdolniacha, wiem ile to klucia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. No,no masz w domy specjalistę od Mikiego :)
    Myszka wyszła swietnie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje dla obojga.Efekty wymagań syna genialne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzieki dziewczyny za wszystkie komenciki:* jak tylko sie ochłodzi może wydłubie kolejnego stwora:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz złote ręce, myszka jest cudowna .

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...