niedziela, 19 czerwca 2011

Candy aniołeczek

Ponieważ od 2 dni mam za oknem burzę , deszcze niespokojne i rozhulany wiatr to sobie siedziałam i dziobałam.W takie burzowe dni jestem strasznie senna, moje ciśnienie spada na samo dno a ja wałęsam się po domu i wypijam 3 kawy aby w miare je podnieść .....a rezultatów zero .Tak więc aby nie usnąć wydłubałam aniołka misiowego .


I UWAGA!!!!!
Ten oto mini misiu może być wasz , ponieważ ogłaszam CANDY czyli misiowe cukierasy ,(moje pierwsze )Do misia dorzucę pare drobiazgów , ale jeszcze nie wiem jakich więc to niespodzianka :)
Zasady candy chyba każdy zna
1. napisac w komentarzu że sie chce przygarnąc cuksa 
2.Powiadomić innych o kandy na swoim blogu
3.I moja zasada przy każdym komenciku napiszcie kolejny numerek łatwiej mi będzie wypisać na losach numerki niz wasze nicki , (które bym mogła pomylić, albo nie daj boziu zapomniała )

ZAPRASZAM 
:o)

83 komentarze:

  1. 1)słownie:Pierwsza:o)!!
    poproszę o wzięcie mnie pod uwagę przy tym słodkim aniele:)
    ps. kawa niewiele w taką "pogodę" daje,
    ale spróbuj człowieku jej nie wypić....

    OdpowiedzUsuń
  2. 2) O ! Jestem druga ! Piękny aniołek

    OdpowiedzUsuń
  3. 3) ja też ja też :) a właśnie dziś taka pogoda że ledwo trzymam głowę w pionie..

    OdpowiedzUsuń
  4. 4) Oj przydałby mi się taki misiowy anioł stróż: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. 5)I ja się zapisuję:)Oraz zapraszam na moje Candy:)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  7. 6)no i tak mi długo właził ten kom. że ktoś mnie wyprzedził!!
    to kochane jestem numer 6 w takim razie a nie pięć! chyba coś zmieszałam:(

    asia MOje TWORY

    OdpowiedzUsuń
  8. 8) wychodzi mi z wyliczenia bo 5 jest dwa razy. Chętnie postoje w ogonku po Twojego misiaczka :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Misiaczek niewiarygodnie cukieraśny bardzo chętnie stanę do kolejki adopcyjnej. Cieszę się ze znalazłam twojego bloga. Chyba 10 jestem.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. 11) Uwielbiam te Twoje maleństwa filcowe. A misiołeczek znajdzie u mnie na pewno dobry dom. Info na pasku mojego bloga :)Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Zaglądnęłam tu przez czysty przypadek, ale muszę przyznać, że jesteś niezwykle zdolna i kreatywna! Ngroda w candy jest wprost boska, pamiętnik z uśmiechniętymi kwiatkami cudny, jeżyk świetny, kaczuszka rozbraja...Dużo by wymieniać :) Misiolek-aniołek...o rany, jak ja bym chciala takiego!!!
    Daję sobie sznsę - dołączam do candy i pozdrawiam :)
    Acha, wychodzi mi, że ja 11 jestem, bo 1 post jest usunięty :)

    OdpowiedzUsuń
  12. 13). Mam nadzieje, że nie pechowa 13 a szcześliwa :) więc i ja się zapisuje na candy :) cudny ten Aniołek:) już zamieszczam foteczkę u siebie.
    To mnój blog zapraszam: http://angels-embroidery.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepraszam zapomniałam się zalogować :) więc jeszcze raz się wpiszę:) Życzę miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  14. Он прелестный!!!!Мечтаю))
    http://katakliptiko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Esta precioso,me encantaria participar,te invito a que pases por mi blog que tambien estoy de sorteo,me hago seguidora y te anuncio en mi blog.

    princessdreams4u@gmail.com
    http://babiesdelicateminiatures.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. 16) to i ja sie ustawiam w kolejce :D

    http://ka-jonka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. 17) ja również staję w kolejce po aniołka misiowego.

    OdpowiedzUsuń
  18. 18) OOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!! To ja się piszę na takie cudo :)

    Zapraszam również na moje Candy: wioletkowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. 19) very sweet ♥ ♥ ♥ I hope all the best.
    http://inga2010.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. 20) Cudny "aniołecek" :) Grzecznie staję w kolejce :) Pozdrawiam! Aga

    OdpowiedzUsuń
  21. Musi być mój!!!! jakakolacja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. 22) Chętnie przygarnę to małe cudo:)

    OdpowiedzUsuń
  23. 23) z chęcią sie zapsizę :) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  24. sliczny misiek, ustawiam sie w kolejce, zapraszam przy okazji na swoje candy!
    http://eesophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. hallo, der Kleine ist aber wirklich niedlich- I like him so much!

    Ines

    OdpowiedzUsuń
  26. 26) i ja , i ja baaaaardzo chętnie spróbuję szczęścia i z ochotą zaopiekuję się aniołeczkiem
    pozdrawiam i zapraszam na kwiatynatury.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. 27 komentarz 27 czerwca ale się ładnie złożyło, z przyjemnością wezmę udział w candy

    OdpowiedzUsuń
  28. 28 - staję bo misiu jest tak uroczy że trudno sie mu oprzeć, a że o filcowaniu pojęcia nie mam to tym bardziej chcę mieć tego stworka :)

    OdpowiedzUsuń
  29. 29. Prześliczny jest! :) Chętnie stanę w kolejce! :) Info w pasku bocznym, zapraszam również do siebie na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  30. 30. Zobaczyłam odnośnik na czyimś blogu. Cudo! ^^ Pozdrawiam, Daeris

    OdpowiedzUsuń
  31. 31. O Boże jaki piękny, nie dośc ze aniołek to jeszcze w pięknym burzowym kolorze (akurat niebo w takim kolorze mam teraz za oknem)
    więc i ja się ustawiam w kolejce i grzecznie czekam na losowanie :))
    Pozdrawiam
    PEES. Info znalazlam na Blogu Gulki :) U siebie wrzucę po poludniu :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  33. 32 - pomyliłam numerek
    Anielski miś jest cudny! Zobaczyłam go na innym blogu i nie mogę się nie ustawić w kolejce - aniołki to coś co lubię najbardziej :)http://cos-mojego-cos-cennego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. 34 - zakładam, że powyższy komentarz to też zgłoszenie. Cudowny! Nie mam pojęcia jak go stworzyłaś, ale podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  35. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  36. 39 - ale słodziak. z chęcia go zadoptuję :)

    OdpowiedzUsuń
  37. 40) Świetne Candy, słodziutki misio. Staję w kolejeczce i zapraszam na moją zabawę: http://handmadebizutki-karolcia.blogspot.com/2011/06/zabawa-wakacyjna-wymianka.html

    OdpowiedzUsuń
  38. 41 (?) Aniołek jest cudny! Bardzo chętnie bym go przygarnęła więc grzecznie ustawiam się w kolejce :). Info na blogu zaraz wrzucę.

    OdpowiedzUsuń
  39. 42) Teoretycznie wpisałam kolejny numerek, ale już przeliczyłam i pokićkane są:)
    A misiaczek prze.. prze.. przeuroczy!!!
    http://czarnalolapogodzinach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. 43) Nie wierze że moglabym wygrać jednego z Tworów. Ja i moja mama jesteśmy zachwycone stworami :) ja nawet nie wiedziałabym jak się za nie zabrać. Pozdrawiam Cię serdecznie
    http://kolczykowokwiatowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. 44) według numeracji dziewczyn ale komentarz wyświetla się jako 43)
    Tak czy siak okropnie chętnie bym się tym misiakiem zaopiekowała.
    Serdecznie pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Jak moja 7 letnia córka zobaczyła tego słodziaka od razu go chciała więc ustawiamy się w kolejce i liczymy na szczęście

    Zapraszam też na moje Candy
    http://silvanis-mojeprace.blogspot.com/2011/06/candy.html

    OdpowiedzUsuń
  43. 46) Chętnie zaopiekuję się aniołkiem :))

    doracherry@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  44. 47) Przesłodki ten misiaczek***
    Zapisuję się :-)
    Pozdrawiam serdecznie
    sarmatixart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Zapisuję się. Pewnie i tak mi się nie poszczęści, ale kocham filcowe stworki i nie moge się oprzeć. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  46. 48) miś jest najsłodszym misim jakiego widziałam, chętnie ustawiam sie w kolejce. pozdrawiam - san32@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  47. 49)ale to chyba nie ten numerek
    Prześliczny jest ten miś aniołek, dlatego z miłą chęcią się wpisuje, może zamieszka u mnie :)
    http://ivstone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. 50) chce go chce go! Przeslodki jest :) oby mi sie udalo :D

    OdpowiedzUsuń
  49. 51) I ja się ustawię w kolejce po słodziaka :)))

    OdpowiedzUsuń
  50. 52). Ustawiam się w kolejce po te śliczności i zapraszam na candy do mnie - bizyteriaartystyczna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. 53) ustawiam się w kolejce :-)
    www.rekodzieloartystyczne.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  52. 54) Słodka kruszynka z Twojego misiaczka, chętnie bym go przygarnęła do serducha:)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  53. 54) Jest taki słodki... ze bardzo chcę go mieć :-) czekam z nadzieją.. Pozdrawiam ciepło
    galeriaam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. się zapisuję, bo on tak jakoś wymownie na mnie patrzy.......:):):):):):) Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  55. 57) Miś jest cudo!:) więc oczywiście się zapisuję.:)

    http://zonaswojegomeza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. 58) Ja chce tego słodziaka!! Mam nadzieje że się uda;)

    OdpowiedzUsuń
  57. 59) śliczniutki, przepiekny
    zapisuję sie
    http://halula.blogspot.com/
    pozdrawiam
    Ula

    OdpowiedzUsuń
  58. 60) zgłaszam się po ślicznego słodziaka :)
    http://mtoto-wangu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. 61
    i ja chętnie się ustawie bo misiu bardzo słodziutki! :)

    OdpowiedzUsuń
  60. 62)jest przesłodki,podziwiam!!:D staje w tej długaśnej kolejce:)
    art-katy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. 63) jaki przesłodki !!! nie mam pojęcia, jak zrobić coś takiego, ale efekt jest bombowy ! :)
    ustawiam się w kolejce po to cudo.

    Monika, MINI MUST-HAVES
    http://www.minimusthaves.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. 64. Miś jest przecudny, bardzo bym chciała się nim zaopiekować :)) W między czasie zapraszam na moje candy :)

    OdpowiedzUsuń
  63. 65. Aniołek uroczy! staję w kolejce!!!

    OdpowiedzUsuń
  64. 65. to i ja ja !! slodziaszek taki !! Zapraszam tez na Candy do nas!! Mamy sexi candy!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Misiu śliczny i ja ustawiam się w kolejce. Pozdrawiam :o))

    OdpowiedzUsuń
  66. Cudny Miśaniołek! może poleci do mnie? ustawiam się z numerkiem 68 i mam nadzieję, że okaże sie on szczęśliwy

    OdpowiedzUsuń
  67. nr 69 zgłasza się po misiaczka! ;)
    Notka o candy pod adresem: http://wanda.pinger.pl/m/6948482/candy
    Mój e-mail: wanda_95@o2.pl
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  68. 70) czyli szczęśliwy numerek ;) Piękny jest ten misiak :]

    OdpowiedzUsuń
  69. 72) Spóźniona troszkę lecz nie zupełnie ;) grzecznie ustawiam się na końcu kolejki - trafiłąm przypadkiem i jestem zachwycona całym Twoim blogiem i pracami. Jest cudnie :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  70. wow! wow!
    amazing Giveaway!
    congrats!
    I want to play with you...
    please enter my name...
    73 :-D
    I've posted this on my sidebar
    lapappilon.blogspot.com
    lapappilon@gmail.com
    Hugs
    Eva from Serbia

    OdpowiedzUsuń
  71. 74! to ja :D
    bosko byłoby miec takiego opiekuna!

    OdpowiedzUsuń
  72. 75 :) Misiaczek jest przesłodki :) z miłą chęcią wezmę udział w zabawie :)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  73. 76 ja też jestem chętna przygarnąć

    OdpowiedzUsuń
  74. Mnie wychodzi 74 :)) Za matematyką nie przepadam, ale 76 komentarzy minus 3 usunięte to jest 73 :)) Tak więc ustawiam się w kolejce z numerkiem 74, misiowy aniołek jest śliczny :)) Pozdrawiam serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  75. Misiu jest przesłodki, mam nadzieję, że to mi dopisze szczęście :).

    Co do numerków to widzę, że już jest pomylone liczenie więc wpisuję się bez numerku.

    OdpowiedzUsuń
  76. 76 chyba :)
    Zapisuję się!
    Pozdrawiam :)

    Przy-Kominku.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  77. misiu cudowny:) a jaki nr mam ja wpisać?mi wyszło, że jestem 75 ale wyżej jest tak poplątane, że już nie wiem:/
    pozdrawiam słonecznie

    OdpowiedzUsuń
  78. Juz nie pisać numerków kandy zakończone jutro wyniki :)

    OdpowiedzUsuń
  79. :( myślałam, że do końca dnia :(
    Ale niefart, bo zakochałam się w tym misiowym aniołku :(

    http://co-miau-kot.blogspot.com/2011/07/rozdania-rozdania-rozdania-d.html

    OdpowiedzUsuń
  80. O, nie zdążyłam :( A taki śliczny misiak!! :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...