poniedziałek, 30 maja 2011

Ma-Tilda mis i notesik.....

......czyli matka kombinuje jak tylko może :o)
Cud nad Radomką, zamieszczam kolejny post w kilka dni :o)Ano powstał kolejny tildo stworek , mini misiu dla mlodego i notesik dla mamusi .Szycie notesów to nie łatwa sztuka, ale musiałam spróbować! co prawda pokraczny troszke i cienki ma zaledwie 40 stron , ale jednak już nie powtórzę tego no chyba że ktos zechce  , sporo pracy a ja nie mam  gilotynki do papieru i wszystko docinałam tapeciakiem męża :o).....taki do bazgrolenia mojego :o)
Ogólnie tydzien zaczyna sie ciekawie i jakos mam sporo energii i chęci mimo ze poniedziałek....









9 komentarzy:

  1. Och przepięknie!Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały duecik- Słoniczka i Misio :-) Piękne.. pozdrawiam słonecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, szczególnie Słoniczka wyszła świetnie.
    Nie wiem czemu przez kilka dni nie mogłam napisać u Ciebie komentarza...ale wreszcie się udało.

    Pozdrawiam Iwona

    krasnalkowe robótki

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne wytwory Twoje ręce tworzą:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuje śliczne dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczna słoniowa dziewczynka. A jaką ma wypasioną sukieneczkę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. A jak to się stało że ja przeoczyłam ten notesik i słodkiego misiaczka?!
    a notesy robisz zawodowe!
    No to teraz czekam na Twoje filcowe cudeńka,
    a może już okładkę do następnego notesu filcujesz??

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne ..Zapraszam też do mnie klubtilda.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...