sobota, 28 maja 2011

Jeż i róża

Witam kochane moje babeczki .Długo nic ale nie próżnowałam .Uczyłam sie nowych rzeczy a w szczególności robienia kwiatów .Ogólnie powstał jez tildowy......chociaż pod tilde tylko troszke podchodzi :).I moja pierwsza róża satynowa której przeznaczeniem bedzie spinka do włosów dla córci ale szukam odpowiedniej spinki :).Ogólnie mam wiele projektów tylko czasu mało a ostatnio miałam wypadek mały kolejny raz mój najstarszy syn zrobił sobie kuku , ale po co słuchac matki starej prawda ?.Zupa sie wylała , poparzyła palca i kolejny raz odwiedzilismy chirurgie w naszym kochanym szpitalu .No cóz mój syn nalezy do tych dzieci co jak sobie czegos nie zrobia to chodza chorzy .A w tym roku jeszcze nie zaliczył izby przyjęc .Pewnie stwierdzicie że przesadzam ale w ciagu 2 lat zaliczyliśmy : Rozcięcie głowy i sliczny szew pani doktor, Upadek z drabinki i operacja , moje dziecko pozbyło sie sledziony , rozwalone kolano kolejny szew do kolekcji  i teraz poparzenie 2 stopnia .........a lato sie dopiero zaczeło ehhhhhh ja to sie mam z tymi moimi potworkami :).
Dobra co ja sie bede rozgadywać popatrzcie na te moje tworki które zrobiłam i obiecuje sie poprawić i nadgonić w wakacje :)


11 komentarzy:

  1. O rany to przygód masz sporo z synkiem. Na szczęście wszystko się dobrze kończy :o) Jeż jest słodziutki, a gdzie sie wybiera??? Róża piękna, czy jest duża? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu i jez i roza wyszly cudnie,a co do synka to...tak jak napisałas niektorzy juz tak maja.Pozdrawiam cieplo.

    OdpowiedzUsuń
  3. Beautiful little hedgehog!

    OdpowiedzUsuń
  4. Katarzyno na szczęście :) Jeż nie wiem gdzie idzie kupiłam sporo kropkowanego materialu a synuś num3 przyniósł badyla z podwórka wiec ...idzie :D Róza ma ok 6 cm , specjalnie zmierzyłam dla Ciebie;)
    @kasiu dobrze że on jeden tylko tak ma :)
    @Conni thank you very much :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne - zarówno jeżyk jak i róża !!! A z dziećmi tak to już jest - to tylko my, matki, uprawiamy czarnowidztwo i przewidujemy, co się może stać, gdy ... A u Twego synka - cudowna beztroska, no cóż, przywilej dzieciństwa, póki co !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Anula wpadłam aby Ci podziękować za przemiłe słowa o zakładce a tu... TAKIE cuda!
    Wspaniałe zwierzaki, jeż i owca przepiękne i róża też cudna.
    Ciepło pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Twój syn ma talent;))) Współczuje bo faktycznie nie znasz dnia ani godziny... Oby było takich wypadków jak najmniej. Czego Twojemu synowi i Tobie życzę:)
    Jeżyk jest tak słodki, że aż dziwne, że nie czekoladowy. Róża piękna. Dla prawdziwej małej damy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zakochałam się w tym jeżu. Od dawna jestem wielką fanką tych zwierzątek, mam też w domu kilka figurek jeżyków, ale ten jest po prostu przesłodki.Czy Pani może sprzedaje swoje piękne prace? Ewentualnie może zechciałaby się Pani wymienić ze mną za tego cudnego jeżyka, choć moje prace nie są z pewnością tak ładne, to może jednak dałoby się jakoś...
    Pozdrawiam serdecznie (mój mail dagus_superus@tlen.pl )

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeżyk przeuroczy. Róza piękna

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeżyk wygląda wspaniale - świetny pomysł z workiem podróżnym - czerwony akcent przyciąga wzrok.

    OdpowiedzUsuń
  11. przepiekne te Twoje sTwory wyobrazni, w kazdym kolejnym bardziej sie rozkochuje:))

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...