sobota, 14 maja 2011

Dziunia

No i tak jak mówiłam jest mała kobitka .Jeszcze sie druga ubiera ale jeszcze nie gotowa bo ciągle dodatki dobiera ;o) Dziunia ,tak nazwał ja mój mąż stwierdzajac [...]Niezła z niej dziunia[...] zrobiona troszke na styl romantyczny shabby chic a przynajmniej pasuje do wnętrza w tym stylu .Fajnie wyszła mi sie podoba ;o)



A teraz
NIESPODZIANKA 

dlatego ten post taki długi ;o)
Dla wszystkich którzy marzą o takiej owcy i maja maszyne do szycia , specjalnie opracowałam dla was wykrój gotowy do wydruku .Owieczka z tego szablonu jest dość spora ma ok 28 cm.Czerwonymi znacznikami zaznaczyłam miejsca w którym mają sie stykać poszczególne części głowy, bo reszta to pryszcz, w razie co pytania kierujcie na maila 
;o)




Zyczę powodzenia w szyciu swojej owieczki 
;o)

23 komentarze:

  1. Szyć nie będę ale jestem zachwycona ..:-))))


    iwona/krasnal/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki serdeczne! Może się skuszę? Szyłaś z polaru, filcu, czy też czegoś innego? Pozdrawiam, Aluna

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak szyłam z polaru tylko tego cienkiego

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekna kuzynka tzw. prototypu, chyba spróbuje doszyć jej koleżankę, dziekuje za schemacik.

    OdpowiedzUsuń
  5. Och jaka wspaniała. Dziekuję za schemacik ale nie wiem czy się odważę...bo tak pięknie nie potrafię.
    Dziekuję za odwiedzinki na blogu.Miło mi:)Ciepło pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za odpowiedź :)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za zaproszenie super dziunia :o))) schemacik zapisałam moze i ja zrobie taka owieczke :o) Dziekuje raz jeszcze pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj Aniu- zajrzyj do mnie Gwarantuje Ci ze sie znamy,ale czy zgadniesz kto ja ?????????????????

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziunia jest czadowa:) A ubranka ma "wyczesane":)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna owieczka - dziękuję za schemacik:) może chciałabyś się zamienić za nią??? Mogę zaproponować jakiegoś tildowego aniołka uszytego przeze mnie, filcowe naszyjniki lub coś z decoupagu????
    Zerknij na mojego bloga: http://kasiulkowetwory.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie- ARTYSTKA26

    OdpowiedzUsuń
  11. Owieczka słodka i bardzo ładna. Wzór bardzo pomocny - dziękuję
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne owieczki. Od razu się zakochałam :) Dzięki za udostępnienie wykroju. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowan!!! Szkoda, że nie umiem tak szyć:(

    OdpowiedzUsuń
  14. O JEJKU ŚLICZNA OWIECZKA :)...DZIĘKUJĘ CI PIĘKNIE ZA SZABLON :X POZDRAWIAM :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Owieczka prześliczna. Dziękuję bardzo za wykój - będę próbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna ta twoja owieczka:) spróbuje ja uszyć ,dzięki za szablon. POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziekuje za szablon :) I jaa sprobowalam uszyc :) Zapraszam do mnie :) Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  18. przepiekna dziunia moze kiedys skorzystam z szabloblonu- dzieki:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna ta Dziunia. Prawdziwa modnisia z niej :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kochana! z nieba mi spadłaś :))) tego wykroju już jakiś czas szukam i nie mam śmiałości pytać o niego w prost. Z pewnością skożystam :) A Dziunia UROCZA - ja je wszystkie kocham :)(owieczki)Pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudna owieczka!
    Bardzo podobają mi się jej buciki:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Też się skuszę:)) Dzięki

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...