poniedziałek, 28 marca 2011

Zając , wiosna i krokus

.....chyba krokus :/ zakwitł na placu zabaw , a że mój synek mysli o mamusi to mnie nim obdarował :).A tak ogólnie jest zając (chyba wielkanocny) i jest wiosna ...co prawda 2 dni temu miałam śnieg i mrozek ale chyba wiosna sie odgniewała i znowu przyszła ...miejmy nadzieje że kwiecień choć plecień nie bedzie zbytnio przeplatał 
:o)

PS: Bardzo się cieszę że o mnie pamiętacie kobitki choć ja jak tylko znajdę czas staram się wszystko nadrobić komentowaniem waszych prac .I muszę przyznać że opierniczam się na moje jedno stworzenie powstaje pięć waszych prac .Ehhhh przydał by sie jakiś motorek w moich igiełkach :p
 
Edycja: Zarysykowalam i zglosilam zajca na konkurs w Krainie Filcu
jak lubicie glosowac to zapraszam powinien niedlugo sie tam pojawic


8 komentarzy:

  1. Anulka, Twój zając jest śliczny i oczywiście będę na Ciebie głosować!!!!

    Iwona/krasnalkowe robotki/

    OdpowiedzUsuń
  2. Juz zagłosowałam :)
    Twój zając pasowałby do mojej panny Zajączkowskie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakochałam się po uszy ... te oczy ... aż dusza szaleje. Wiesz masz WIELKI talent :)- Pani Niteczka

    OdpowiedzUsuń
  4. O matko. Fantastyczny, przesłodki ten królas :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Jej, a ja dopiero go zobaczyłam!!!!!!!!!! Wyświetliła mi się ta urocza postać królisia, pod jeżem pięknym. Nie no, króliś jest jedyny, najpiękniejszy ~!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Anulka wracaj biegiem, koniecznie!!!!!
    Już kwiecień i w tym roku takiego słodkiego szaraczka nie było :((((
    :*

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...