niedziela, 6 lutego 2011

Wyróżnienie

I oto jest moje pierwsze wyróżnienie od Beaty z bloga "Kreatywna nuda " .
Ogromnie Ci dziękuję Beatko za to, że poświęciłaś mi jedno z miejsc wśród wyróżnionych przez Ciebie blogów! To naprawdę rzecz niezwykle miła dostawać nagrody, wyróżnienia i pochwały - na mnie działają motywująco . I chociaż nie jestem mistrzynią podtrzymywania łańcuszków, to dostać nagrodę i nie podzielić się nią z innymi byłoby - delikatnie mówiąc  - nieprzyzwoitością.

I zgodnie z regułami, ja też wyróżniam moje ulubione blogi:
Oto moje osobiste wyróżnienie

"The award for creativity, imagination and passion"


A tu po polsku ;)

                                          
A zatem moje wyróżnienia wędrują
-(kolejność przypadkowa)-do niezwykłych autorek niezwykłych blogów  .
Choc to trudne , wybierałam je pod względem tego co robią ich właścicielki  , mało jest blogów w Polsce które zajmują się tylko tworzeniem tego co ja , wiec jest tez kilka "zza miedzy " i kilka szyjących
;o)
A jak działa przyznawanie wyróżnień? Co trzeba zrobić?
  1. Podziękować osobie przyznającej nagrodę.
  2. Umieścić na swoim blogu link do bloga, z którego otrzymało się wyróżnienie.
  3. Umieścić na swym blogu odznaczenie.
  4. Wyznaczyć 10 blogów, którym przyznaje się nagrodę i podać link do tych blogów.
  5. Powiadomić w komentarzu osoby, którym przyznaje się nagrodę.
Jeszcze raz dziękuję!!!
A wszystkim moim ulubionym blogom życze wytrwałości , kreatywności i ciągłej pasji w tworzeniu tego ,co sprawia że świat jest bogatszy i nie monotematyczny ;o)

2 komentarze:

  1. Dziękuję serdecznie za wyrożnienie:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Thank you so much! I am glad you like my blog :)
    Best wishes, Tine

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...