poniedziałek, 7 lutego 2011

Romantyk

Dziś jeden mini  misiu "Romantyk". Znalazłam w swoich szpargałach różyczkę tez mini :) i postanowiłam mu ją oddać .Testowałam na nim nowa technikę tzn nadawanie mu wyglądu "puszystości", dzięki czemu mis wygląda jak by miał delikatne futerko , jest taki kłaczkowaty ale ...hmm nie wiem jak to określić ...po prostu wygląda bardziej misiowato .Robi sie to prosto ale wymaga wprawnej ręki aby nie złamać igieł .Kiedy już ufilcujecie swojego zwierzaka na dosyć "twardy stan" (nie polecam filcować do betonu) łączycie trzy iły ze sobą ( możecie użyć pióra) i tak jak jak by skrobiecie końcówkami tych igieł powierzchnię (robimy to w kierunku "do dołu " ) I takim sposobem kłaczki które wychodzą daja efekt kudełków .Potem tylko przystrzydz kudełki i finito .
:o)



11 komentarzy:

  1. Jaki słodziaczek zakochałam sie od pierwszego wejrzenia :o)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny ma pyszczek i klapnięte uszka. Naprawdę cudny miś.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest piękny i wspaniale dofilcowany.

    OdpowiedzUsuń
  4. Anulka , przepraszam że jeszcze nie wysłałam ale w poniedziałek z rana "wygnali" mnie do Lodzi z pracy i dopiero wróciłam ale jutro wysyłam na 100%.
    O matko...Husky..toż to cudo , wymiękłam ja i moja rodzina...Anulka on jest piękny!!!

    Iwona krasnalkowe robótki

    OdpowiedzUsuń
  5. Pyszczek ma przesłodki!
    Pozdrawiam :o)
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  6. ohhh jest cudowny.. zakochanam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jestem w szoku jak szybkie postępy robisz, nie jestem za to w stanie ogarnąć ilości cierpliwości włożonej w te filciaki.. psy robią ogromne wrażenie, są bardzo realistyczne, chociaż kocham bardziej misie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiesz Anulko ... ten to mówi "czy te oczy mogą kłamać?" = no ja tu wymiękam. Cudowny - Pani Niteczka

    OdpowiedzUsuń
  9. jestem zauroczona twoimi tworkami,dodaję blog do obserwowanych i będę zaglądać częściej ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hi Anula,
    this is a sweetie!!!!!
    have a nice weekend
    hugs
    Astrid

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem po wrażeniem twoich małych arcydzieł! Cudności!!!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...