niedziela, 9 stycznia 2011

Skarpeciak

Z cyklu "Mama potrafi" powstał Skarpeciak.
W momencie kiedy to pisze juz jest zmolestowany , zaśliniony i zastanawiam sie co jeszcze go czeka :).
Na razie trzyma fason .Juz dawno zamierzałam zrobic skarpetową lale ale jakoś skarpety nie chciały sie rozparować (jak to zwykle bywa ) No cóż kupiłam parę nowych (hihi).Skarpeciak powstał z pomysłu nie mojego znalazłam kiedyś w necie przepis i z chęcia się z wami podziele jeśli ktoś go nie zna
KLIK.
A ja żeby było fajniej zaszyłam mu pojemnik z kinder niespodzianki z plastikowymi kuleczkami w środku , i dlatego mój (tzn juz nie mój) Skarpeciak grzechocze .




Jak widać właściciel zadowolony
:o)

2 komentarze:

  1. ŻєℓuśPhotography. ZAPRASZA DO SIEBIE ! WWW.MOJEOTOCZENIE.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne wszystkie psiaki, ale szczurek Aniu rozłożył na łopatki moich synów, a to nie są już małe dzieci tylko prawie dorośli faceci :) Kiedyś w sieci znalazłam taką krówkę. Dla mnie jesteś wielka!! Szkoda, że nie umiem tworzyć taki maleństw. Cudne :) Cieszę się, że zostawiłaś ślad u mnie. Już nas olinkowałam :)- Pani Niteczka

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...