poniedziałek, 27 grudnia 2010

Pieski pieseczki

Witam po świętach.
Jak to sie mówi "Świeta świeta i po świetach " .Ponieważ mam kilka zaległych zamówiem czas zacząć pracę i ufilcować z przyjemnością kilka maleństw :).
Pierwsza psina to nie takie maleństwo , jak przystało na jamnika jest długi 21cm(bez ogona) i niski15 cm.Jamnik robiony na zamówienie dla pewnej pani która posiada w domu taki żywy oryginał .Mysle że sie spodoba , a ja kolejny raz czegoś sie ucze , tym razem " Psia anatomia to nie łatwa sprawa " :o)



Kolejny pies to ....hmm chyba kundel .Nazwałam go Łatek Kosmatek - umorusany łobuziak.tego pieska zrobiłam przed świetam ale czekał na wykończenie ...i jest kolejny sTwór do kolekcji filcaków :o)



 



6 komentarzy:

  1. Rany Julek! Świetne! Nie moge sie napatrzeć na tą dokładność, szczegóły...

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały! Jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fiu fiu, jamnik to juz wyzsza szkoła jazdy!! super

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziekuje bardzo , starałam sie , a psy to jednak trudna sztuka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow niesamowite, to chyba wyzsza szkola filcowania:) ciekawe ile zajmuje zrobienie takiego cuda? jedyne co mi sie udalo wyfilcowac to jeden kwiatek:)podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie piękne pieski jak prawdziwe :) zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...