środa, 8 grudnia 2010

Misio-królik Rozi

 Hej.
Ponieważ z braku neta nie mogłam robić zakupów na Alegro , zajełam sie szyciem misiów (nie mówiłam o tym ale misie ooak to tez moja pasja)
Tu misio królik Rozi .Przeważnie mam jedna forme do tułowia i łapek, tylko do mordki za kazdym razem robie nowy szablon , i nie wiem dlaczego ale Rozi to spory mis ma aż 40 cm wzrostu , może typ futra jakiego użyłam do jej szycia sprawił ze nabrała takich gabarytów , a futro jest piekne długowłose , dwuwarstwowe jak u prawdziwego królika (włos puchowy i pokrywowy).Poduszki na łapkach ma ufilcowane z brązowej czesanki (futro i czesanka to wspaniała kombinacja i łączą sie bardzo łatwo z sobą).Kokardki ręcznie robione na agrafkach (a nuż komuś sie nie spodobają) I całość dopełnia dzwoneczek.
Ahhh bo bym zapomniała Rozi ma ręcznie malowane oczy i rzęsy prawie jak prawdziwe tzn sa to rzesy sztuczne doklejane ,kupione w drogerii ....dla ludzi nie misiów hehe





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...