poniedziałek, 25 października 2010

Trixi


Witam .
Dziś skończyłam Trixi !!!! .Trixi to królik .......różowy, :o) jest małą modnisią dlatego  uszyłam jej sukieneczkę w czerwono-białe paski i zrobiła kwiatuszka z perełką w środku, aby wyglądała jeszcze śliczniej.Trixi ma ruchome łapki i łapie w nie wszystko co ładnie wyglada , szczególnie lubi kwiatki jak przystało na kobietę :o)
Złamałam na niej 2 igły ,heh gapa ze mnie , no ale jak wiadomo nic nie jest wieczne :)
.Trixi niebawem bedzie dostepna na Allegro do adopcji.Mam nadzieję ze  znajdzie wspaniały dom 
Pozdrawiam Ania



4 komentarze:

  1. Króliczka jest obłędna! Przesłodka ale i z charakterkiem!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pięknie filcujesz i staranie wykańczasz swoje prace.

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna króliczka i taka dziewczęca

    OdpowiedzUsuń
  4. tak, zdecydowanie, jako filcujaca na sucho tylko wiem, ile czasu nalezy poświęcić na takie cudo..
    choć filcuję same małe formy...

    bardzo podobają mi się Twoje "zaokrąglenia" - płynne przejścia od uszu do głowy itp. :)

    pozdrawiam ciepło!
    będę zaglądać do Ciebie :) bo widać, ze nie próżnujesz :)

    - Enid - ta od biedronek na liściach :p

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...