poniedziałek, 10 marca 2014

Criminal crochet :)

Ojjj cos sie opierniczam :D
Już zdrowa i w pełni sił , (całe ferie przeleżałam z grypą) przedstawiam wam to czym ostatnio się zajmuję .....czyli czytaniem kryminałów i szydełkowaniem :D:D
Bardzo lubie kryminały , i akurat  wychodzi "Czarna seria" .Jak ktos lubi zachecam nie drogo i na pewno ciekawie , Seryjni modercy, socjo i psycho...paci , tajemnice , przystojny detektyw (pies na baby) i a-społeczna zdolna hakerka .
A ponieważ doszły moje zamówione akrylki a ja zgubiłam swą zakładke , zrobiłam nową .Dodatkowo córka stwierdziła że jej torba szkolna " smutna jest " no to cos zaradziłam . Podkładki pod kubki i muffinka to taki osobny ...hmmm" landrynkowy dream "
Dużo zdjęc 
i odrazu tak wiosennie i kolorowo się zrobiło 
:o)
Buziaki i do zobaczenia 







niedziela, 9 lutego 2014

Walentino :)

Troche mnie nie było :), Ale cały czas było produktywnie , powstała czapka i komin dla mnie (zdjęcia w plenerze jak znajde czas), i zaczełam kończyc wszystkie UFO(UnFinished Objects) Ufoków jest kilka wiec ciągle dłubie :D:D
A dzisiaj bardziej walentynkowo chociaż do 14 jeszcze troche czasu zostało .
Mały koto-miś Walentino prosi by ktoś został jego walentynką 

...tak filcowanki czas zacząc :)





czwartek, 2 stycznia 2014

Wiwat 2014

Pierwszy post w tym nowym roku, i pierwszy twór .
Sylwestra spedziłam przy szydełku i szampanie :) .Powiem wam że już tyle sylwestrów przeżyłam i przetańcowałam, że wole go spędzać właśnie w ten sposób.Czas teraz na moje dzieci i ich sylwestrowe imprezy hehe.
Oczywiście towarzyszył mi mąż, ze szklanka szampana i siarczystym całusem przywitaliśmy nowy rok a obok mnie leżały szydełko i włóczka ......czyżbym cały rok dziergała?

Tak czy siak witam i zaczynam kolejny rozdział w moim  robótkowym świecie.
Sylwestrowy Stańczyk powstał przypadkiem z resztek czerwonej włóczki
...a juz myślałam że do niczego sie nie nada :D
troche koralików, dzwoneczków....i jest
:o)

Pozdrawiam i życze samych sukcesów szyciowych, dzierganych, filcowanych i tych lepionych 
:)



sobota, 28 grudnia 2013

Nuuuudno

Nudziło mi się totalnie i fatalnie , oczywiście nie w ciagu dnia ale wieczorami ..no cóz same powtórki w tv ,dzieciaki zmeczone całodziennymi wycieczkami tu i tam .Więc w ciszy i spokoju powstały takie Mrs Mustasz :D 
Ehhhh ...mi na serio sie nudzi hihi

....
..
.
I to już seryjnie ostatni post w tym roku 
:D




poniedziałek, 23 grudnia 2013

Wesołych świąt

Ostatni post w tym roku.
I ostatni wytwór w tym roku, który co prawda zniknie szybciej niż powstał ale co tam...:)

Życze wam kochani spokojnych i radosnych Świąt Bożego Narodzenia.
Wielu szczęsliwych chwil przy świątecznym stole
Aby wszystkie życzenia wypowiedziane przy dzieleniu sie opłatkiem , spełniły sie w 100%
A na Nowy Rok wielu sukcesów w waszej twórczości, gigantycznej weny i siły w tworzeniu , mega pasji i cierpliwości

....
i wiele wiele wszystkiego czego pragniecie
.....

Pozdrawiam Anulka 
:)


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...